If you are interested in the part of europe almost forgotten by the western civilization this is a good place to get some knowledge about Poland, pols and probably me

Thursday, August 25, 2005

shelter

Zgodnie z zyczeniem Krzysia bedzie po polsku.
Schronisko pod Lebskim Szczytem. Gdzies w Karkonoszach.
Bo to bylo tak, ze mi sie szlak pomylil i zamiast pojsc w gory izerskie to mi sie w druga strone poszlo- i zle nie bylo.
Obsluga na pierwszy rzut oka wyglada atrakcyjnie acz w obyciu szorstka. Po chwili jednak obycie staje sie bardziej szlacheckie. Nie ma co ukrywac- dziewczyna pewnie juz z niejednym debilem musiala dyskutowac i trzyma zdrowy dystans na starcie! Potem jest OK wiec nie zgrywajcie wielkich faj.
Ceny: piwo-5;wyro-od 18;papu-?(mialem swoje).
Lokalizacja: boska !!! Miejce na ognisko a dodatkowo w stawiku pluskaja sie zolwie ! Woda jest. Nawet ciepla. Czysto schludnie i cicho- niespotykanie cicho. Wroce tam na pewno

0 Comments:

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home